نیوز سیتی!
04 فروردین 1403 - 13:42

ماندگاری مسافران در خراسان شمالی یک اولویت مهم است

استاندار خراسان شمالی گفت: ماندگاری مسافران در خراسان شمالی یک اولویت مهم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد امروز در ستاد خدمات سفر استان خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس بخش نامه وزیر کشور تمام استان‌ها باید در چند محور از جمله ستادی، خدمات سفر، رفع نقاط حادثه خیز، نظارت و پایش، خدمات عمومی و امنیت انتظامی اقدامات ویژه جهت ماندگاری مسافران را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی در محورهای فوق موفق عمل کرده، افزود: همراهی همه نیروها به ویژه نیروهای بسیج و اطلاع رسانی و اقدامات ویژه ماه مبارک رمضان، از عوامل اصلی این موفقیت است.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی تمام تلاش ما بر این است که مباحث آموزشی و ماندگاری مسافران نیز علاوه بر اقدامات فیزیکی انجام شود.

وی تصریح کرد: تحقق سفر ایمن با ارائه آموزش‌ها و اطلاع رسانی‌های درست محقق می‌شود که این اطلاع رسانی ها نباید تنها به فضای مجازی محدود شود.

سعید سبحانی حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، نیز در این نشست اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی (24 اسفند) تا سوم فروردین، 4 هزار و 891 صورت وضعیت ناوگان حمل و نقل مسافری در خراسان شمالی برای جا به جایی مسافران صادر شده است.

وی افزود: در این مدت 13 هزار و 663 مسافر وارد استان و 6 هزار و 274 مسافر از استان خارج شدند. در این بازه زمانی 28 هزار و 400 جا به جایی مسافر نیز در داخل  استان انجام شده است.

سبحانی اضافه کرد: 800 دستگاه انواع ناوگان عمومی با 9 هزار صندلی در نوروز امسال برای جا به جایی مسافران در نظر گرفته شده است.

 وی تصریح کرد: کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافری و پاسگاه‌ها انجام می شود و‌ تلاش می کنیم مسافران سفر ایمن و راحتی داشته باشند.

انتهای پیام/311

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1689909

مهمترین اخبار ایران و جهان: