نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 16:28

اجازه دخالت دشمن در مسائل داخلی کشور را نمی‌دهیم

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه اسلام‌ آبادغرب گفت: اجازه نمی‌دهیم، دشمن بر منابع مادی و مسائل داخلی کشور دخالت کند، این اجازه را نمی‌دهیم، این ایران با ایران قبل از انقلاب فرق می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام طالب امجدیان مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه اسلام‌ آبادغرب در راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهرستان ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم، اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد به آب و خاک ما تعرضی شود؛ ایران قبل از انقلاب یا کشورهای دیگر نیستیم، که دشمن بر منابع مادی و مسائل داخلی کشور دخالت کند، این اجازه را نمی‌دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات رسول خدا(ص) مبنی بر اینکه فرمودند؛ برای مجاهدان بهشتی قرار داده و در آن را باز کرده است، ادامه داد: اشخاصی که جهاد در راه خدا انجام می‌دهند و برکت شهدای شما و ما مصداق همین حدیث بارز است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه اسلام‌ آبادغرب تأکید کرد: امیرالمومنین(ع) در وصیت خود به امام حسن(ع) و حسین(ع) می‌فرماید؛ اجازه ندهید افکار و اندیشه باطل دشمن در زندگی شما قرار گیرد، در نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن از خیلی مسائل ناامید شده است، مردم بصیر و فهیم ما اجازه نمی‌دهند دشمن در مسائل ما رخنه کنند.

وی گفت: در بحث عبرت‌ها، ۴۵ سال است با افتخار به همه شهدای عزیز می‌گوئیم روی پای خود ایستاده‌ایم، اما باید بدانیم نظام استکباری بیکار ننشسته و لحظه به لحظه برای ایران و ایرانی برنامه‌ریزی می‌کند و ما با آگاهی کامل همیشه در صحنه هستیم.

امجدیان بیان کرد: عدم اطاعت و تبعیت از نظام سلطه و سیاسی دشمنان در سطح داخلی و بین‌المللی با همین راهپیمایی‌ها نمود پیدا می‌کند، بالاتر از جهاد اصغر و جهاد اکبر، جهاد کبیر را می‌پذیرد و این تبعیت نکردن از نظام سلطه مصداق جهاد کبیر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه اسلام‌ آبادغرب در پایان، افزود: وظیفه دیگر شما، شرکت در انتخابات پیش‌رو است؛ اجازه ندهید از نیامدن مردم پای صندوق رای، دشمن دلشاد شود، با مطالعه و تحقیق کاندیدای اصلح را انتخاب کنید.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668297

مهمترین اخبار ایران و جهان: