نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 09:57

۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه پاسخگوی شبهات انتخاباتی

دبیر قرارگاه مردمی حضور گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه در راستای حضور و مشارکت در انتخابات، دعوت از ۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه برای دعوت به مشارکت و پاسخ به شبهات انتخاباتی و همچنین امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام مصطفی نگارشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار داشت: با بسیج محلات و دانشگاه‌ها و مدارس استان صحبت‌های لازم صورت گرفته و تلاش می‌شود از ظرفیت آن‌ها برای مشارکت در انتخابات بهره ببریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد یاس و ناامیدی و همچنین شبهه پراکنی است که بر این اساس آمادگی ۳۰۰ استاد و تحلیلگر حوزه علمیه و دانشگاه به جلسات پاسخگویی به شبهات برنامه‌ریزی ‌شده است.

دبیر قرارگاه مردمی حضور عنوان کرد: طی دو هفته گذشته به همت کارگروه آموزش و اعزام قرارگاه حضور بیش از ۲۰هزار نفر از سخنرانی و پاسخ به شبهات توسط اساتید بهره بردند.

نگارشی بیان کرد: این اساتید حوزه و دانشگاه در روستاها، مدارس، دانشگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، مساجد و محلات، نشسته‌ای تخصصی معلمان، ورزشکاران، طلاب، هنرمندان، دانشجویان و دانش آموزان به مدت ۲هفته حضور پیدا کردند.

دبیر قرارگاه مردمی حضور خاطرنشان کرد: از یکم الی یازدهم اسفند اوج فعالیت این قرارگاه مردمی است و نشست و دوره‌های آموزشی در حال برگزاری است، دست نیازمان به سمت اقشار مختلف جامعه است و از ظرفیت‌های مختلف بهره می‌بریم.

پایان پیام/ 78041

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668653

مهمترین اخبار ایران و جهان: