نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:23

دولت سیزدهم در اجرای طرح های تحول فرهنگی مردم‌محور پیشتاز است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خواستار تقویت سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های فرهنگی مردم‌محور در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران، اظهار کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی مردم پایه به معنای عمق بخشی به مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف کشور است.

وی با بیان اینکه اساسا پیشرفت بدون مشارکت مردم محقق نمی‌شود، افزود: جلب مشارکت و نظرات مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کارویژه های محوری نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران فرهنگ را سنگ بنای نظام اسلامی و تحول آفرین دانست و یادآور شد:کشور طی ۴۴سال گذشته با تکیه بر فرهنگ و مفاهیم ارزشی و دینی از گردنه های سخت عبور کرد.

سلگی از عرصه فرهنگی بعنوان جبهه تقابل نظام اسلامی و استکبار جهانی یاد و تصریح کرد: تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی رمز اعتلای پیشرفت و توسعه یافتگی است.

وی با اشاره به تحولات فرهنگی در عرصه جهانی و نیازهای نو به نوی این عرصه خاطرنشان کرد: استکبار می‌کوشد با اغواگری و فریب رسانه‌ای ذهن‌های مردم بویژه جوانان ما را تسخیر کند اما انقلاب اسلامی در این عرصه دست برتر را دارد.

سلگی، تقویت امید و ایمان را رمز اساسی پیشرفت مولفه‌های فرهنگی خواند و افزود: مسؤولیت مهم امید آفرینی و افزایش ایمان در جامعه بر دوش مدیران قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر رویکرد مهم دولت سیزدهم در عرصه عدالت و مردم‌گرایی، اظهار کرد: دولت سیزدهم با نقش‌آفرینی موثر در تعاملات اجتماعی بسوی رشد و تقویت سامانه‌های فرهنگی گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به تنوع خرده فرهنگ‌ها در دیار علویان، مازندران را پرچمدار فرهنگ آرمانی در سپهر معنویت دانست و افزود: ولایت‌مداری و پایبندی به ارزش‌های دینی و فرهنگی در مازندران موج می‌زند.

سلگی با تاکید بر نقش مهم جوانان مازندرانی در پایداری اندیشه‌های ایمانی در این دیار خاطرنشان کرد: تشکیل هسته‌های فرهنگی با محوریت جوانان در مازندران با شتاب فزآینده‌ای دنبال می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1359797

مهمترین اخبار ایران و جهان: