نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 11:04

علت عدم اجرای قانون جوانی جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد؛ متولیان اعتبار اختصاص دهند

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت عدم اختصاص اعتماد مهمترین عامل اجرایی نشدن قانون جوانی جمعیت

سید جواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص عدم اجرای مناسب قانون جوانی جمعیت در استان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته بخشی از عدم اجرای این قانون ناشی از عدم تخصیص اعتبارات است که نگرانی‌هایی در سطح جامعه ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است برنامه‌ریزان توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند تا اعتبارات قانون جوانی جمعیت تخصیص و ابلاغ شود تا در اجرای این قانون مسئولان و جامعه هدف با مشکلی مواجه نشوند.

وی از دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به پاس برنامه‌های خوب در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت قدردانی کرد و گفت: بخشی از دستگاه‌ها همکاری خوبی در جهت برگزاری برنامه‌ها داشتند.

این مسئول بیان کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در همین راستا علاوه بر برنامه‌های گذشته مانند اجرای طرح مادرترها و تجلیل از بانوان تاثیرگذار و برخی اقدامات دیگر در هفته جمعیت و در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اقدام به برگزاری همایش مسیر نجات با حضور جمعی از بانوان ۹ شهرستان به عنوان نماینده حاکمیتی، مشاور فرماندار و دستیار مردمی کرد و برنامه عملیاتی برای هر ۹ شهرستان هم تهیه و تدوین شد.

هاشمی‌مهر با اشاره به اجرای همایش رویداد جوانی جمعیت که در ۷ محور برگزار و از مقاله‌های برتر هم تجلیل شد، گفت: بانک‌ها همکاری لازم با متقاضیان دریافت وام ازدواج و فرزندآوری را داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با متقاضیان دریافت وام فرزندآوری و ازدواج همکاری شود در غیر این صورت متقاضیان می‌توانند به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279853

مهمترین اخبار ایران و جهان: