نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 09:00

اعلام برنامه های محوری دهه ولایت و امامت و شهدای 7 تیر در خراسان جنوبی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برنامه های محوی تدارک دیده شده برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت و گرامیداشت شهدای هفت تیر و هفته قوه قضائیه دراستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارداشت: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این است که همه وجودش مبتنی بر مکتب ناب اسلامی، قرآن و اهل‌بیت است و اگر قرآن و اهل‌بیت (ع) را از این نظام جدا کنیم چیزی برایش باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عزت رسیده است از توجه به قرآن و اهل‌بیت و حضرت امیرالمومنین (ع) مجسمه حق و عدالت بوده است.

وی با تاکید بر نشر معارف امیرالمومنین (ع) در سطح جامعه و خانواده گفت: باید تلاش نماییم محرومیت جامعه و فرزندانمان را از قران و نهج البلاغه برطرف کنیم تا اندیشه انسان ساز و حلال مشکلات حضرت علی (ع) و قران را در زندگی خویش ساری و جاری کنیم.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای والامقام هفتم تیر در استان خبر داد و افزود: این مراسم در مرکز استان، روز چهارشنبه هفتم تیر در مسجد امام حسین (ع) با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی در پایان از برنامه‌ریزی برای ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه امامت و ولایت در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه عید سعید غدیر، مراسم شادپیمایی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مراسم در شهر بیرجند ساعت ١٧ روز پنجشنبه ١۵ تیر از میدان شهدا آغاز و پس از اجتماع محوری در میدان ابوذر برای اقامه نماز مغرب و عشاء به سمت مسجد امام حسین (ع) امتداد می‌یابد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309897

مهمترین اخبار ایران و جهان: