نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 11:36

عملیات آسفالت معابر شهر سنندج شبانه انجام می‌شود

سنندج- معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک عملیات آسفالت برخی معابر پر تردد به صورت شبانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، صدیق فتحی اظهار کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت در محل زندگی شهروندان، از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در سنندج است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مسائل ارتقای رضایتمندی و در نتیجه اعتماد مردم است که این مهم با پیگیری درخواست‌ها و خدمات دهی در نقاط مختلف سطح شهر ممکن می‌شود.

فتحی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات رفاهی با محوریت تحقق عدالت در تمام نقاط شهر دنبال می‌شود، گفت: در همین راستا طرح نهضت آسفالت با محوریت مناطق کمتر توسعه یافته از سال گذشته به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های خاص در سال گذشته برای آسفالت و بهسازی سطح معابر انجام شده است و معابری که بیشترین مشکلات را داشته‌اند شناسایی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال آسفالت و بهسازی می‌شوند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک عملیات آسفالت برخی معابر پر تردد سطح شهر شبانه انجام می‌شود.

فتحی خاطرنشان کرد: با هدف تسریع هرچه بیشتر در تحقق اهداف و برنامه‌ها در این حوزه علاوه بر اکیپ‌های سازمان عمران بازآفرینی شهرداری از ظرفیت پیمانکاران بخش خصوصی در بحث روکش آسفالت معابر سطح شهر بهره گرفته شده است.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه آسفالت معابر تا حدودی خیابان‌ها را مسدود و باعث ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان می‌شود در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز ترافیک عملیات آسفالت معابر پر تردد به صورت شبانه انجام می‌شود.

فتحی افزود: اطلاع رسانی لازم قبل از آسفالت معابر به شهروندان آن محدوده انجام می‌شود تا از پارک کردن خودرو خودداری و نیروهای شهرداری بتوانند نسبت به بهسازی و آسفالت معابر در کوتاه‌ترین زمان اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310209

مهمترین اخبار ایران و جهان: