نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 11:03

توئیتر برای تلویزیون‌های هوشمند برنامه ویدئویی می‌سازد

ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای یک برنامه ویدیویی توئیتر در تلویزیون‌های هوشمند تأیید کرد که با تمرکز شرکت بر گسترش محتوای ویدئویی هماهنگ است.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، توئیتر قصد دارد کسب و کار خود را از طریق ویدئو و مشارکت تجاری احیا کند.

ایلان ماسک مالک توئیتر روز شنبه در توئیتی نوشت که یک برنامه ویدئویی توئیتر برای تلویزیون‌های هوشمند در راه است، اقدامی که در راستای برنامه‌های جدید این شرکت برای تمرکز بر رشد محتوای ویدئویی در این پلتفرم است.

ماسک در پاسخ به توئیتی که نشان می‌داد به یک برنامه وئدیویی توئیتر نیاز است، پاسخ داد: «در راه است». بنابراین در آینده می‌توان ویدئوهای منتشر شده در این رسانه اجتماعی را از طریق تلویزیون نیز مشاهده کرد.

لیندا یاکارینو مدیرعامل جدید توئیتر و ماسک طی یک سخنرانی در روز پنجشنبه برنامه‌های توئیتر را برای تمرکز روی ویدئو و مشارکت‌های تجاری برای احیای تجارت شرکت رسانه‌های اجتماعی فراتر از تبلیغات دیجیتالی ارائه کردند.

در یکی از اسلایدهای ارائه آمده است که ویدئوی عمودی بیش از 10 درصد از زمان صرف شده در توئیتر را تشکیل می دهد.

تاکر کارلسن مجری سابق فاکس نیوز اوایل این ماه یک برنامه جدید را در پلتفرم به نام «تاکر در توئیتر» راه اندازی کرد. یک منبع آگاه به رویترز گفته است که توئیتر می‌تواند تبلیغات و حمایت‌های مالی را در کنار ویدیوهای تاکر کارلسن و دیگر تولیدکنندگان محتوا بفروشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292353

مهمترین اخبار ایران و جهان: