نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 23:36

راه‌اندازی ناحیه صنعتی شهرستان جم تسریع شود

بوشهر- امام جمعه جم گفت: راه اندازی ناحیه صنعتی شهرستان جم که در سفر رئیس جمهور با حضور وزیر و نماینده هیئت دولت کلنگ زنی شد تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی عصر جمعه در جمع اهالی جم اظهار داشت: شهرستان جم نیازمند توسعه صنایع است و در این راستا باید زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود.

وی یادآور شد: روز صنعت و معدن فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد.

امام جمعه جم بیان کرد: ایران، با در اختیار داشتن منابع و ذخایر سوختی و هم‌چنین دیگر مواد معدنی مورد نیاز صنایع مختلف، از کشورهای غنی دنیا به شمار می‌آید.

وی گفت: در راه اندازی ناحیه صنعتی شهرستان جم که در سفر رئیس جمهور با حضور وزیر و نماینده هیأت دولت کلنگ زنی شد تسریع شود.

امام جمعه جم با تقدیر از اداره صنعت و معدن شهرستان جم بر لزوم پیگیری جهت ایجاد واحدهای صنعتی در شهرستان و صنایع تبدیلی و تولیدی با توجه به قرار گرفتن شهرستان در کنار بزرگترین واحدهای صنعتی نفت و گاز تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1320509

مهمترین اخبار ایران و جهان: