نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 19:52

جنگ طلبی تمدن غرب/ شورش فرانسه کم اهمیت جلوه داده شد

مهدیشهر- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمدن غرب نشان داده که در عمل جنگ طلب است، گفت: فلسطین نماد و الگوی رفتار دوگانه غربی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل بعد از ظهر پنجشنبه در اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد با اشاره به مسئله فلسطین، تاکید کرد: تمدن غرب در عمل نشان داده که جنگ طلب است.

وی مسئله فلسطین را نقطه ننگ برای تمدن غربی دانست و تاکید کرد: فلسطین نماد و الگوی رفتار دوگانه غربی‌ها به شمار می‌آید.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه تضاد حرف و عمل و سیاست یک بام و دو هوا از اصل و اساس یک سیاست غربی است، گفت: آمار کودتای آمریکایی‌ها در کشورهای دیگر از ۱۰۰ مورد فراتر رفته است

حداد با بیان اینکه واقعیت با حرف‌هایی که آمریکا و غرب می‌زنند، تفاوت فاحش دارد، ابراز کرد: کشوری نیست که آمریکا در آن کودتا نکرده باشد و این نشان از ماهیت غرب دارد.

وی با بیان اینکه موضوع شورش‌ها در فرانسه آنطور که در حقیقت وجود دارد، بازتاب پیدا نکرد، ابراز داشت: شورش علیه دولت فرانسه کم اهمیت جلوه داده شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه وسعت شورش در فرانسه هرگز قابل قیاس با اغتشاشات سال ۸۸ در ایران نبود، گفت: شورش فرانسه کوچک‌نمایی و اغتشاشات ایران، با کشته‌سازی‌هایی که صورت گرفت با کمک گرفتن از ابزار رسانه‌ای، بزرگ نمایی شد، لذا این را باید به جوانان گفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357109

مهمترین اخبار ایران و جهان: