نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 15:04

تجاوز به عنف راز قتل را پس از ۷ سال در شاهرود برملا کرد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری پس از هفت سال در شاهرود خبر داد و گفت: تجاوز به عنف، راز قتل همسر را برملا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انتظامی سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بیان کرد: در پی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان شاهرود، مبنی بر اینکه توسط فردی مورد تجاوز به عنف قرار گرفته است، با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل شدند و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی به بررسی تخصصی و تحقیقات میدانی پلیس درباره اظهارات شاکیه اشاره و افزود: با پیگیری‌های مستمر و اقدامات اطلاعاتی فرد مورد ادعای شاکی در یک واحد مرغداری حوالی شهرک صنعتی شاهرود شناسایی و طی عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه بود و خود را تبعه یکی از کشورهای خارجی معرفی می‌کرد، ادامه داد: سرانجام در بازجویی فنی و تخصصی پلیس، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

موقوفه‌ی افزود: متهم با اظهارات ضد و نقیض خود در ارائه مدارک هویتی، ظن کاراگاهان پلیس را برانگیخت و با انجام اقدامات پلیسی هویت وی را برملا کردند و مشخص شد ایرانی و اهل خراسان رضوی بوده و از هفت سال قبل به جرم قتل همسرش تحت تعقیب است.

وی تصریح کرد: متهم برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضائی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310909

مهمترین اخبار ایران و جهان: