نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 15:13

نگران وضعیت پرسپولیس هستم/خروجی ها به ورودی ها ربط دارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پایان جلسه امروز با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ساختمان این باشگاه گفت: نگرانی بابت تمدید قراردادها وجود دارد. ما هفتم تیرماه را برای شروع تمرینات در نظر گرفتیم اما هنوز هیچ بازیکنی تمدید نکرده و خرید نشده است. اسم از خریدها نمی بریم چون صحیح نیست. نگرانی و دغدغه من هم این است. این زمان را فکر می‌کنم از دست دادیم و باید کنار هم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: الان با باشگاه صحبت روی همین مسائل بود. احتمالاً امروز و فردا بحث‌هایی در زمینه تمدید قرارداد یا خرید شنیده شود اما باز هم دیر است. اینکه تمرینات شروع می‌شود و بازیکنان یک هفته تا ۱۰ روز پس از آن می آیند خوب نیست. وقتی تمرینات را شروع می‌کنی باید همه بازیکنان باشند که موازی همدیگر بدنسازی داشته باشند و آماده بازی‌ها شوند. سپس کنار یکدیگر هماهنگی تاکتیکی داشته باشند. کار تیم لنگ می‌ماند.

او درباره مصدومیت بیرانوند افزود: او مصدومیت دارد که طولانی مدت هم هست اما در مجموع فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت چمن محل تمرین پرسپولیس ادامه داد: از وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی اطلاع ندارم اما باید خوب باشد چون فشاری روی آن نیست. اکنون موضوع اصلی زمین چمن دوم است که بارها به باشگاه گفته‌ام.

یحیی در خصوص جذب بازیکن مناسب خارجی تصریح کرد: در هر پستی احتیاج به بازیکن خارجی داشته باشیم اقدام می‌کنیم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به ریخت و پاش و خریدهای بزرگ باشگاه‌های عربی که حریفان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود گفت: حریفان ما در لیگ قهرمانان آسیا در حال برنامه ریزی و تقویت خود هستند. آنها برای موفقیت در لیگ قهرمانان و سپس جام باشگاه‌های آسیا مدون در حال کار کردن هستند. صنعت گردشگری آنها راه افتاده است. اینجا هم ما در حال وضع قوانینی هستیم که خودمان را ضعیف راهی آسیا کنیم.

او درباره لیست خروج پرسپولیس ادامه داد: تعداد خروجی‌های تیم را نیز نمی‌توانم بگویم. دنبال تعداد بازیکن خروجی نباشید. در نقل و انتقالات بستگی به این دارد چه بازیکنی گرفته می‌شود. بر اساس ورودی‌هایمان خروجی مشخص می‌شود.

گل محمدی درباره استعفای محمد محمدی از معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: محمد از دوستان خوب من است. بابت حضورش در باشگاه تشکر می‌کنم. واقعاً کمک زیادی در نقل و انتقالات کرد. اطلاع ندارم چرا تصمیم به جدایی گرفت ولی برایش آرزوی موفقیت دارم.

او درباره حضور امید عالیشاه و عیسی ال کثیر در لیست تمدیدی های پرسپولیس یادآور شد: در لیست تمدیدی های ما حضور دارند. او و امثال عیسی آل کثیر در لیست هستند و لازم است قراردادشان تمدید شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305553

مهمترین اخبار ایران و جهان: