نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 21:56

آغاز نوسازی نیروگاه برق مراوه‌تپه+فیلم

فرماندار مراوه تپه گفت: با پیگیری‌های استاندار گلستان و بر اساس مصوبات سفر استاندار به شهرستان مراوه‌تپه، نوسازی نیروگاه برق مراوه تپه و نصب تجهیزات جدید برای این نیروگاه آغاز شد.

لقمان قربانی در حاشیه تحویل تجهیزات جدید نیروگاه برق مراوه‌تپه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: نصب تجهیزات جدید نیروگاه مراوه‌تپه تحقق مصوبات سفر استاندار به این شهرستان است.

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: راه اندازی این مولدها که از بهترین تولیدهای سازندگان جهانی است نوید بخش روزهای خوب در مدیریت تامین انرژی برق خواهد بود.

وی گفت: با ورود دوباره این نیروگاه به مدار تولید، شاهد بهبود ولتاژی برق در مناطق روستایی و کاهش نوسانات و خسارات احتمالی به شهروندان خواهیم بود.

لقمان قربانی افزود: تجهیزات جدید نیروگاه مراوه‌تپه در حال تامین است و اولین محموله از دستگاه‌های مولد برق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد ریال وارد نیروگاه شده است.

 به ذکر است، در استان گلستان ۶۶٠ هزار مشترک خانگی برق در استان گلستان وجود دارد و ۱۰۰ واحد صنعتی دارای مصرف برق ۵۰۰ مگاوات خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز در استان گلستان فعال است.

 

پایان پیام/۸۳۰۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1346709

مهمترین اخبار ایران و جهان: