نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 12:04

بازگشت ۸۲۰۰ زندانی در کشور به آغوش خانواده

مدیر‌عامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه استان زنجان در حوزه آزادسازی زندانیان حزء استان‌های برتر است، گفت: از ۸ هزار و ۲۰۰ زندانی آزاد شده در سال گذشته ۲۱۶ نفر مربوط به زنجان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی شمس، مدیرعامل ستاد دیه کشور در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان تا حد زیادی به کمک‌های غیردولتی، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی وابسته است و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد کمیته امداد است.
مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه آزادسازی زندانیان جزو استان‌‎های برتر است، افزود: از ۸ هزار و ۲۰۰ زندانی  آزاد شده در سال گذشته ۲۱۶ نفر مربوط به زنجان است.
در ادامه این نشست، روح الله صالحی، مدیر‌کل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های خیرخواهانه ستاد دیه گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق کمیته امداد در بحث کمک به زندانیان در سال جاری نسبت به سال گذدشته دو برابر شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۶ پرونده مددجویی در ارتباط با زندانیان به کمیته امداد ارجاع شده است، اضافه کرد: با توجه به خاص بودن شرایط این خانواده‌ها بررسی پرونده‌ها کمتر از دو هفته انجام شده و در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی به ستاد دیه ارسال شده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290209

مهمترین اخبار ایران و جهان: