نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 17:08

دستگیری ۵ نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکی در بهارستان

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری نیا ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال فوت یک نفر از شهروندان شهرستان بهارستان بر اثر مسمویت ناشی از مصرف مشروبات الکی مسموم تیم ویژه ای برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی اضافه کرد: برابر بررسی‌های اولیه و اقدامات میدانی مأموران مشخص شد که یک شهروند براثر استفاده از مشروبات الکی فوت و چند نفر دیگر دچار مسمومیت شده اند.

فرمانده انتظامی بهارستان گفت: با برسی‌های فنی و پلیسی مشخص شد که فرد فوت شده از شخصی در محله «سلطان آباد» اقدام به تهیه مشروبات الکی کرده که بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی این شخص دستگیر شد.

عسگری نیا ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و اعتراف فرد دستگیر شده چهار نفر دیگر از عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکی تقلبی و سمی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس بهارستان با اشاره به کشف مقادیری مشروبات الکی از محل اختفای متهمان اعلام کرد: در این خصوص یک واحد گارگاه تهیه مشروبات الکلی تقلبی پلمب و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: هر پنج نفر فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی ب مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317997

مهمترین اخبار ایران و جهان: