نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 18:38

تلاش برای ارتقاء سطح امنیت و مقابله با ناهنجاری ها در قم

قم- فرمانده انتظامی استان قم، تلاش برای ارتقاء سطح امنیتی و انتظامی قم و مقابله با ناهنجاری ها در همکاری با دستگاه های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا میرحیدری ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: تلاش می‌شود وضعیت امنیتی قم که در حال حاضر در شرایط خوبی است با همکاری دستگاه‌های دخیل در تأمین امنیت ارتقا یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم بیان داشت: در راستای کنترل ناهنجاری‌ها و معضلات فرهنگی در استان قم به خصوص در بوستان و بازار اقدامات مشترکی با مشارکت سپاه قم و با هدایت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر دنبال خواهد شد.

وی ابراز داشت: خوشبختانه در استان قم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته است و دستگاه‌های مختلف در میدان حضور دارند.

سردار میرحیدری، ارتقا سطح معیشت و افزایش امکانات نیروهای انتظامی به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین ترویج و گسترش فرهنک بسیجی در بین کارکنان نیروی انتظامی را از جمله برنامه‌های دوره جدید بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین بیان داشت: تلاش می‌شود تا هفته‌ای یکبار با حضور در یکی از مساجد سطح استان قم مشکلات محلات و مردم را به صورت میدانی بررسی و پاسخگوی سوالات باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293453

مهمترین اخبار ایران و جهان: