نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 18:39

مدیریت مأموریت‌های دشوار با رفتار حرفه‌ای

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: کارکنان باید با رفتار حرفه‌ای و رفع چالش‌های مأموریت و با استفاده از الگوی هوشمندانه مأموریت‌های دشوار را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن کرمی در رأس هیئتی در راستای ارزیابی آمادگی‌های سه گانه عملیاتی، آمادگی جسمانی، علمی و بصیرتی در جمع سفیران شهید یگان ویژه استان زنجان گفت: آموزش یکی از مهمترین موضوعات در افزایش توانمندی و کارایی کارکنان و از اصول تقویت و توسعه سازمانی است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و نظارت، نقش مؤثری در ارتقا کیفی مأموریت‌های پلیس دارد، گفت: ارتقا کیفی و کمی آموزش رمز موفقیت و ارتقا توانمندی و کارایی کارکنان است و برای رسیدن به این مقصود توجه به آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی از جایگاه خاصی برخوردار است.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با بیان اینکه آموزش مستمر مهم‌ترین راه برای توانمند کردن کارکنان یگان ویژه است، افزود: با توجه به حساس بودن مأموریت‌های انتظامی، کارکنان باید با رفتار حرفه‌ای و رفع چالش‌های مأموریت و با استفاده از الگوی هوشمندانه مأموریت‌های دشوار را مدیریت کنند.

سردار کرمی رضایتمندی مردم را در گرو انجام مأموریت به صورت صحیح و به موقع کارکنان دانست و تصریح کرد: تفکر و عمل جهادی، انقلابی ماندن، حرفه‌ای گرایی و اجتماعی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کارکنان یگان ویژه باید داشته باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ارتقا دانش، مهارت و توانمندی کارکنان و ارائه راه حل‌های مناسب در انجام مأموریت‌های فردی و جمعی را در سایه عزم و اراده مضاعف خواند و افزود: حرفه‌ای گرایی و ارتقا دانش روز و پیشتاز بودن در مأموریت‌های فراجا، گامی ارزنده در پیشبرد اهداف آموزشی برای نیل به راهبردهای صیانتی انتظامی به شمار می‌رود.

وی تقویت سازمان، به کارگیری تجهیزات، ارتقای ابعاد اجتماعی و برنامه ریزی برای مقابله با بحران‌ها و افزایش توانایی برای اجرای هرگونه مأموریت در زمینه‌های گوناگون را ضروری دانست و بیان کرد: لازم است که یگان‌های ویژه در ارتقای سطح آموزش‌ها، اهتمام لازم را داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر آمادگی و آموزش‌های عملی کارکنان یگان ویژه، خاطرنشان کرد: آمادگی‌های جسمانی، عملیاتی و علمی بصیرتی ۳ نوع آموزش اصولی در یگان‌های ویژه است که با آموزش‌های حرفه‌ای، تمرین‌های میدانی، اجرای رزمایش و بهره برداری مناسب از آنها می‌توانیم به قله‌های پیشرفت دست پیدا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322553

مهمترین اخبار ایران و جهان: