نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 18:31

لزوم ارائه خدمات شایسته به دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بر ارائه خدمات شایسته برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و تدوین آیین نامه های اموزشی متناسب با نیاز روز جامعه تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت؛ دکتر رضا البرزی، مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این وزارتخانه در نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تصریح کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر توفیقی بسیار بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: تا آنجا که توان داریم خدماتی شایسته و در شان خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهیم‌؛ البته این خدمت باید به‌گونه‌ای باشد که مشکلی را بکاهد، نه آنکه بر مشکلات موجود بیفزاید.

مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این وزارتخانه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مستمر آموزشی در حوزه شاهد و ایثارگر، بیان کرد: ما در برخی موارد نیازمند تغییر، اصلاح و به‌روزرسانی در آئین‌نامه های موجود، متناسب با نیاز روز جامعه هستیم .

وی از برگزاری جشنواره شاهد و ایثارگر در سال جاری خبر داد و افزود: المپیاد ورزشی اساتید و دانشجویان شاهد و ایثارگر، آبان 1402 در همدان برگزار می شود.

البرزی گفت: از دیگر اقدامات پیش روی ما، پیگیری طرح دانشجو همیار آموزشی، طرح سپاس ، مشاوره سلامت روان دانشجویان و انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت است.

وی ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای برگزاری این همایش، به تشکیل کارگروه های مختلف همانند کارگروه فرهنگی و فوق برنامه ،اساتید مشاور، ساختار وتشکیلات، فناوری اطلاعات و اعتبارات در این نشست 2 روزه اشاره کرد و افزود: بحث تشکیل ترم تابستانه و برگزاری آزمون های جامع و آزمایشی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296297

مهمترین اخبار ایران و جهان: