نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 05:42

تصاویر رسانه‌های صهیونیستی از چادرهای منتسب به حزب‌الله در خط مرزی فلسطین اشغالی

به دنبال ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره وجود 2 چادر متعلق به نیروهای حزب‌الله در خط مرزی فلسطین اشغالی، منابع صهیونیستیَ شامگاه امروز (جمعه)،‌ تصاویری از این چادرها منتشر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی «کان»، شامگاه جمعه، تصاویری از چادرهای منتسب به جنبش حزب‌الله لبنان در مرز فلسطین اشغالی منتشر کرد.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده بودند که نیروهای حزب‌الله در عمق ۳۰ متری فلسطین اشغالی دو چادر برپا کرده‌اند و در این چادرها به منظور حضور دائم از ژنراتورهای برق استفاده می‌شود. این رسانه‌ها برآورد کرده بودند که «تکاوران رضوان» در این چادرها مستقر باشند.

این مسئله، روز سه‌شنبه، در جلسه کمیسیون امنیت و روابط خارجی رژیم صهیونیستی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود.

اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که رزمندگان حزب‌الله از «خط آبی» (خط مرزی که سازمان ملل میان لبنان و فلسطین اشغالی ترسیم کرده است) عبور کرده‌اند.

سازمان ملل متحد خط مرزی موسوم به «خط آبی» را در سال ۲۰۰۰ بین لبنان و فلسطین اشغالی ترسیم کرد. این خط به صورت دقیق با مرزهای رسمی همخوانی ندارد و نیروهای رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرده‌اند از آن عبور کنند.

روزنامه «الاخبار» نیز به‌تازگی در گزارشی خبر داد تل‌آویو در پیامی از طریق سازمان ملل متحد به لبنان مدعی شده است برای تخلیه این چادرها به زور متوسل خواهد شد.

 

 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1304597

مهمترین اخبار ایران و جهان: