نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 14:14

تصمیم گیری برای حمایت از تیم فوتبال امید به جلسه بعد کشیده شد!

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین نشست هیات اجرایی بعد از نشست هیات اجرایی جلسه ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی برگزار شد.

مناف هاشمی سخنگوی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: خسروی وفا گزارش از شورای المپیک آسیا داشتند که یک رقابت تنگاتنگ بین دو نامزد بود که ملاقات‌های زیادی با کشورهای مختلف داشتند که در نتیجه این انتخابات با اختلاف ۴ رای به نفع شیخ طلان به پایان رسید.

وی ادامه داد: بعد از گزارش خسروی وفا، مهدی تاج در مورد مشکلات تیم امید صحبت کرد تا از سوی کمیته و وزارت ورزش از این تیم حمایت شود، قرار بود در انتهای جلسه در مورد کمک به تیم امید تصمیم گیری شود که به جلسه آینده موکول شد. احتمالا جلسه فوق العاده داشته باشیم.

وی در مورد پاداش به ورزشکاران در پای سکو گفت: تصمیم نهایی در مورد پاداش پای سکوی ورزشکاران گرفته شد و به عنوان مصوبه ابلاغ شد، بنابراین مدال آوران طلا ۱۵ هزار دلار معادل ریالی در پای سکو به او پرداخت می‌شود. برای مدال آوران نقره ۶ هزار دلار معادل ریالی و برای مدال آوران برنز ۳ هزار دلار معادل ریالی پرداخت می‌شود. پاداش وزارت خانه و دولت جداست و احتمالا بیشتر از پاداش مصوبه کمیته خواهد بود.

ادامه دارد...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1349309

مهمترین اخبار ایران و جهان: