نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 19:04

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با فرماندهان جدید سپاه در استان

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، امروز با همراهی تعدادی از معاونین قضایی و مدیران کل بازرسی و زندانهای استان در دیدارهای جداگانه با سردار پورجمشیدیان فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سردار خلیل زاده فرمانده جدید قرارگاه شهید بروجردی دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، امروز  با همراهی تعدادی از معاونین قضایی و مدیران کل بازرسی و زندانهای استان در دیدارهای جداگانه با سردار پورجمشیدیان فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سردار خلیل زاده فرمانده جدید قرارگاه شهید بروجردی دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفت.

عتباتی در این دیدارها بیان داشت: دستگاه قضایی استان در کنار حافظان امنیت برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز استان است.

رئیس کل دادگستری استان گزارش مختصری از عملکرد دادگستری استان خصوصاً اقدامات قاطع و موثر در کنترل اغتشاشات سال گذشته و برقراری امنیت ارائه و در مورد مبارزه با مفاسد نیز گفت: در مورد پرونده‌های فساد و کلان اقدامات ارزشمندی با کمک نیروهای عمل کننده صورت پذیرفته است که بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: مسیر یکی است و همه سربازان ولایت هستیم و هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم و جلب رضایت مندی آنان و افزایش سرمایه های اجتماعی است.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به افزایش سرمایه های اجتماعی با نگاه ویژه به امر تولید و صنعت در استان پرداخت و گفت: معادن و بازارچه‌های مرزی استان ظرفیت های بسیار خوبی برای رشد و رونق اشتغال و اقتصاد استان می باشند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از این ظرفیت ها به نحو مطلوب بهره برد.

عتباتی در ادامه به برخی آسیب های اجتماعی استان از جمله معضل قاچاق هم اشاره و همکاری های دوجانبه را برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق خصوصاً در بحث مواد مخدر را خواستار شد.

سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیز در این دیدار گفت: احساس امنیت بسیار حائز اهمیت است و این امر با همکاری ها و هم افزایی های همه نهادها میسر می شود.

پور جمشیدیان افزود: تعاملات و تفاهمات بسیار خوبی در استان وجود دارد که می بایست هم ادامه یافته و هم تقویت شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء به حل مشکلات معیشتی مردم و کمک به اشتغال و اقتصاد قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه تاکید و آن را موجب بالا رفتن ضریب امنیتی استان و کشور دانست.

سردار خلیل زاده فرمانده قرارگاه شهید بروجردی نیز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان به تقویت همکاری های بین دو مجموعه برای تامین امنیت مردم تاکید و همکاری بین دستگاه قضایی استان با نهادهای امنیتی و نظامی را مثال زدنی دانست.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326197

مهمترین اخبار ایران و جهان: