نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 09:58

عملیات مقاومت فلسطین علیه یک شهرک صهیونیست‌نشین

همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به جنین، نیروهای فلسطینی یک پهپاد دشمن را ساقط کرده و با کار گذاشتن بمب در مسیر خودروی نظامیان صهیونیست، خودروی آنها را منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های القدس صباح امروز اعلام کردند که نیروهای وابسته به این گردان‌ها در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین، یک پهپاد اسرائیلی را در آسمان جنین ساقط کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای فلسطینی بعد از مشاهده این پهپاد در آسمان جنین، به صورت گسترده به سمت آن شلیک کرده و پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را ساقط کردند.

این نیروها در ادامه عملیات خود علیه نظامیان رژیم صهیونیستی، در مسیر یکی از خودروهای نظامی ارتش این رژیم در اردوگاه جنین، بمب کار گذاشته و این خودرو را منهدم کردند.

نیروهای فلسطینی همچنین به سمت شهرک صهیونیست نشین «افنی حیفتس» در نزدیکی استان طولکرم در شمال کرانه باختری، تیراندازی کردند.

عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه این شهرک صهیونیست نشین، باعث وارد آمدن خسارت به منازل اشغالگران شد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که در جریان حملات رژیم صهیونیستی تاکنون ۳ فلسطینی در جنین و یک فلسطینی دیگر در منطقه البیره به شهادت رسیده‌اند.

ساعاتی پیش نیز اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به لشکرکشی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین تاکید کرد: قهرمانان جنین در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده‌اند و روحیه قلدرمآبانه این رژیم را از بین خواهند برد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت در تمامی میادین حضور دارد و نخواهد گذاشت که دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود علیه ساکنان جنین ادامه دهد. از ساکنان تمام شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی به ویژه در اطراف جنین می‌خواهیم با دشمن صهیونیستی مبارزه کرده و درس سختی به آنها دهند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: از نیروهای مقاومت در تمامی میادین می‌خواهیم در صورت ادامه یافتن تجاوزات دشمن، برای واکنش به اشغالگران آماده باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327109

مهمترین اخبار ایران و جهان: