نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 13:49

۹۰۷ محله مهدوی در مازندران شناسایی شده است

ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران از شناسایی ۹۰۷ محله مهدوی و فعالیت ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی پیش ازظهر شنبه در دیدار با مسئول بسیج جامعه زنان استان با اشاره به اینکه فقر زنانه نیاز به درک زنانه دارد گفت: به دنبال فعال کردن مددکاری بانوان بسیحی در محلات هستیم تا با استفاده از این ظرفیت عظیم بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

معافی به ظرفیت بسیار بالای بسیج بانوان اشاره کردو گفت: طرح فدک محورهای مشترکی همچون، محرومیت زدایی، اشتغال، فرزند آوری، تحکیم خانواده و محله محوری با کمیته امداد دارد که می‌تواند نوید بخش همکاری مشترک برای ارائه خدمت بهتری به جامعه هدف باشد.

وی گفت: در قدم اول باید امضا تفاهم نامه و توجه به دو موضوع توانمند سازی محله و مددکاری بانوان بسیجی در محلات و روستاها در بخش‌های اشتغال، فرهنگی و مشارکت انجام پذیرد.

وی تاکید کرد: ۹۰۷ محله مهدوی و ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محلات، پروژه توانمند سازی بر روی محلات را می‌تواند پشتیبانی کند.

معافی بیان داشت: با توجه به بیانات رهبری در تشکیل هسته‌های مقاومت کوچک محلی، در فاز اول باید به دنبال توانمند سازی محله محور باشیم تا با پرورش آنها، شبکه‌های احسان و نیکوکاری بتواند قوی‌تر از قبل عمل کند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی در محله‌ها است و باید با تعاملی که با بسیج بانوان ایجاد می‌شود بتوانیم در سه محور، نیاز سنجی، شناسایی و توزیع خدمات هسته‌های مقاومت بانوان در محله‌ها فعال شود تا خدمات با سرعت بالایی توزیع گردد.

ی بیان داشت: بسیج جامعه زنان و کمیته امداد ظرفیت بسیار بالایی هستند که با شناخت بیشتر از هم و برقراری نشست‌های ماهانه در بخش‌های اشتغال، فرهنگی و مشارکت می‌توانند خدمات بزرگی را رقم بزنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1415558

مهمترین اخبار ایران و جهان: