نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 12:30

۳ سارق سابقه‌دار در آرادان دستگیر شدند

آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از دستگیری سه سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد هفت فقره سرقت از اماکن خصوصی را اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صدفی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی آرادان با بیان اینکه سه سارق سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند، ابراز کرد: این سارقان در حین اجرای طرح فتح ۳ شامل برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد به هفت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: سرقت از منزل و اماکن خصوصی از جمله کار ویژه‌های این باند سرقت بود که از محل اختفای آنها در شهرستان آرادان دو موتور سلکیت، دوچرخه، ظروف و لوازم خانه و آشپزخانه و ابزار آلات و… کشف شد.

فرمانده انتظامی آرادان با بیان اینکه در طرح فتح با تمام عوامل بر هم زننده آرامش در شهرستان برخورد جدی خواهد شد، گفت: در قالب اجرای این طرح همچنین پنج متهم سابقه دار در زمینه فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

صدفی با بیان اینکه مقادیری از انواع مواد مخدر از این افراد کشف و ضبط شد، ابراز داشت: متهمان سرقت مذکور و همچنین پرونده مواد مخدر، با تکمیل مستندات و اطلاعات، به دادسرا ارجاع شد تا به پرونده آنان رسیدگی قضائی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405014

مهمترین اخبار ایران و جهان: