نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 02:41

واکنش سازمان همکاری اسلامی به شهادت سه جوان فلسطینی در نابلس

در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، سازمان همکاری اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در شهر نابلس را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تجاوزگری جدید رژیم صهیونیستی در ترور ۳ جوان فلسطینی در شهر نابلس را به شدت محکوم کرد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین سه‌شنبه اعلام کرد که دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای جنایت وحشیانه جدید اشغالگران را در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری علیه ملت فلسطین عنوان کرد و این جنایت را مصداق نقض صریح قوانین بین‌الملل و حقوق بشر دانست.
این سازمان مسئولیت کامل پیامدهای این جنایت وحشیانه را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست و از جامعه بین‌الملل خواست به مسئولیت‌های خود عمل کرده و تدابیر لازم را برای بازخواست و مجازات جنایتکاران جنگی اسرائیلی و حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین اتخاذ کند.

گفتنی است نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به شهر نابلس یورش برده و یک دستگاه خودرو را به گلوله بستند که طی آن ۳ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

اشغالگران صهیونیست مدعی هستند که این ۳ جوان فلسطینی اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند.

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست از ورود آمبولانس‌ها به محل جلوگیری کردند.

همچنین به گفته شاهدان، صهیونیست‌ها پیکر این ۳ شهید فلسطینی را هم ربودند.

در همین حال درگیری‌های مسلحانه‌ای میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست روی داد.

در همین راستا، رسانه‌های فلسطینی شهادت این افراد توسط رژیم صهیونیستی را یک کمین توصیف کردند که پس از تلاش آنها برای شلیک به نظامیان صهیونیست نزدیک یک شهرک یهودی‌نشین مشرف به نابلس رخ داد.
درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها در سرزمینی که رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ در جنگ خاورمیانه از اردن اشغال کرد، افزایش یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1403958

مهمترین اخبار ایران و جهان: