نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 09:08

بیش از ۷ تن مواد غذایی و اقلام آرایشی فاسد در شهرکرد امحا شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌ پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه بیش از ۷ تن مواد غذایی فاسد و اقلام آرایشی و بهداشتی از ابتدای سال جاری تاکنون امحا شده است، گفت: بیش از ۶۵۰ جام و ادوات قلیان در شهرکرد ضبط و معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی‌احمدی گفت: با حضور نماینده دادستان مقدار ۷ هزار و ۵۵ کیلوگرم انواع مواد غذایی و اقلام آرایشی و بهداشتی به محل دفن زباله‌های شهرکرد منتقل و نسبت به معدوم‌سازی آنها اقدام شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در ادامه افزود: این اقلام شامل انواع نوشابه، آب میوه، لبنیات، انواع نان، روغن، آرد، خرما، انواع کمپوت و کنسرو، انواع آجیل و همچنین انواع اقلام آرایشی بهداشتی بودند که در طول اجرای برنامه سلامت نوروزی ۱۴۰۲ و نیز در سه ماهه اول سال جاری توسط بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان کشف و جمع‌آوری شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی انجام شده و با همکاری شهرداری شهرکرد جهت حمل و انتقال مواد غذایی به محل دفن زباله، عملیات معدوم‌سازی آنها با نظارت نماینده دادستانی و با حضور کارشناسان بهداشت و محیط انجام شد.

احمدی در پایان با اشاره به اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات، خاطرنشان کرد: بنا بر هماهنگی‌های انجام شده و همچنین دستور دادستان مرکز استان تعداد ۶۵۰ انواع جام قلیان و متعلقات آن طی بازدیدهای مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی از مراکز عرضه قلیان در سطح شهرستان جمع‌آوری شده و در محل دفن زباله شهرکرد بطور کامل معدوم شدند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364958

مهمترین اخبار ایران و جهان: