نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 11:04

رشد ۸۸۹ درصدی جذب داوطلب در هلال احمر استان زنجان

زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی سال جاری آمار جذب داوطلبان هلال احمر این استان به رشد ۸۸۹ درصدی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی روز دوشنبه گفت: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه جانبه داوطلبان که بدون منت و چشم داشت مادی با هلال احمر فعالیت می کنند تاثیر مهمی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی تاکید کرد: حضور و فعالیت داوطلبان در سنین مختلف در فعالیت های هلال احمر استان زنجان، موجب احیای ارزش های پاک و باورهای انسانی می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر فعالیت هایی چون تسکین آلام بشری، کمک به همنوع، ترویج صلح و دوستی برای ترویج فرهنگ نوع دوستی را انجام می دهد.

هاشمی اظهارداشت: بر همین اساس در سه ماهه نخست سالجاری یکهزار و ۱۱۸ عضو داوطلب بالای ۳۵ سال جذب هلال احمر شده اند که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۳ نفر بود.

وی تاکید کرد: از همه خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان دعوت می کنیم با مراجعه به شعب هلال احمر این استان در شهرستان ها عضویت خود را در این نهاد مردم مردمی ثبت و در فعالیت های بشردوستانه با این مجموعه را همکاری کنند. گفتنی است، در سه ماهه نخست سالجاری اعضای جوانان عضو هلال احمر این استان نیز به رشد ۲۲۳ درصدی رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1365158

مهمترین اخبار ایران و جهان: