نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 22:58

عملیات ضدصهیونیستی در جنوب الخلیل

منابع عبری زبان از انجام دومین عملیات ضدصهیونیستی امروز در اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع عبری زبان از اجرای عملیات ضدصهیونیستی با چاقو در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «اشتموع» واقع در جنوب الخلیل خبر دادند. این دومین عملیات ضدصهیونیستی امروز است که در اراضی اشغالی به انجام می‌رسد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نظامیان ارتش این رژیم مجری عملیات را به شهادت رسانده‌اند، اما صهیونیست‌ها در نتیجه این عملیات تلفاتی را متحمل نشده‌اند.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز، منزل شهید مهند محمد سلیمان المزارعه، جوان ۲۰ ساله فلسطینی مجری نخستین عملیات ضدصهیونیستی امروز که در شهرک العیزریه در قدس اشغالی قرار دارد را مورد یورش قرار دادند. نظامیان صهیونیست در این یورش، سلیمان و مؤید المزارعه، برادران شهید مهند المزارعه را بازداشت کردند.

خبر دیگر آن‌که شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تعرض به فلسطینیان، چندین چادر را در اراضی منطقه «خربه القط» واقع در شمال الخلیل برپا کردند. این اقدام صهیونیست‌ها با هدف انضمام این منطقه به اراضی اشغالی شهرک صهیونیستی «کرمی تسور» صورت گرفته است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به حومه شویکه واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری، خانه حمزه ریاض فریج آزاده فلسطینی را مورد تعرض و بازرسی قرار دادند و وی را بازداشت کردند.

خبر دیگر آن‌که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز جاده مواصلاتی زعتره به بیت تعمر واقع در شرق بیت لحم را با قرار دادن بلوک‌های بتنی در ورودی منطقه دار ابو رعیه مسدود کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422514

مهمترین اخبار ایران و جهان: