نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 17:13

حجم بالا و سختی کار در انگیزه و اخلاص ما تاثیر نگذارد

رئیس قوه قضائیه گفت: حجم و سختی کار در دستگاه قضایی بالا و کمبودها زیاد است، اما باید توجه کنیم که مبادا این سختی‌ها در انگیزه خدمت‌رسانی و اخلاص ما تأثیر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار قضات و کارکنان قضایی استان فارس با اشاره به حجم بالای کار در دستگاه قضایی ، اظهار کرد : حجم و سختی کار در دستگاه قضایی بالاست و کمبودها زیاد است، اما باید توجه کنیم که مبادا این سختی‌ها در انگیزه خدمت‌رسانی و اخلاص ما تأثیر بگذارد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد : دشمنان طی بیش از ۴ دهه بعد از انقلاب ، هر ترفند و خباثتی را به کار بستند تا نظام ما پا نگیرد و پیشرفت نکند اما ناکام ماندند. امروز دشمنان اگر می‌توانستند علیه کشور ما اقدام نظامی کنند ، درنگ نمی‌کردند اما بواسطه اقتدار ایران اسلامی از پیشبرد این حربه عاجزند.

رئیس عدلیه تصریح کرد : هیچکس نمی‌تواند در مقابل اعمال شجاعت قاضی در چارچوب قانون و عدل بایستد؛ قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد چرا که در آن صورت عدالتش مخدوش می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت : در بسیاری از موارد در تدوین لوایح قضایی با اعمال سازوکارهایی از قضات شاغل و حتی قضات بازنشسته نظرخواهی صورت می‌گیرد.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس طی سخنانی اظهار کرد: در راستای تحقق رشد تولید در کشور، با کمک مجموعه قضایی استان فارس، ۶۷ شرکت در سال گذشته و ۲۲ شرکت در ۴ ماه و نیم سپری‌شده از سال جاری احیا شدند.

گفتنی است در این دیدار، نمایندگان قضات، کارکنان اداری، کارکنان شوراهای حل اختلاف و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه، به بیان مطالب و نقطه نظرات خود پرداختند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430958

مهمترین اخبار ایران و جهان: