نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 10:42

عملکرد خبرگزاری مهر برجسته است

ساری- دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با بیان این که عملکرد خبرگزاری مهر در استان برجسته است، افزود: این رسانه برجستگی های خوبی را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در نشست با مدیر خبرگزاری مهر در مازندران با بیان اینکه کار و رسالت پیامبران نیز ابلاغ پیام خداوند را به مردم ابلاغ کنند اظهار داشت: کار خبر و خبررسانی نوعی رسالت است و هیچ گاه شغل نیست، همان گونه که روحانیات، طبابت و معلمی نیز شغل محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر کسی به حوزه خبر و خبرگزاری ورود پیدا کند و نگرش انتفاعی داشته باشد یقیناً نمی‌تواند رسالت خود را به درستی ایفا کند.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با بیان اینکه نوع تفکر و اندیشه با یکدیگر متفاوت است، ادامه داد: خبرگزاری مهر توانسته است برجستگی‌های خوبی داشته باشد.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه ایده و دیدگاه من حمایت از رسانه و اصحاب این حوزه است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به معنای واقعی چشم بینای جامعه و گوش شنوای مردم هستند و این قشر زبان گویای مردان محسوب می‌شوند که با شجاعت و صلابت حرف‌های مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند.

وی با قدرشناسی از اصحاب رسانه و خبرنگاران تصریح کرد: هر نوع کمک مساعدت و هزینه در حوزه رسانه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود زیرا در جامعه‌ای که اندیشمندان، نخبگان و صاحب نظران، خبرنگاران و اصحاب رسانه کمرنگ باشد دچار روزمرگی و مرگ زا می‌شود و اگر نخبگان و اندیشمندان صاحب نظران مورد توجه قرار گیرد، جامعه پویا تر می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1443114

مهمترین اخبار ایران و جهان: