نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 13:56

اعزام ۴۰ نفر از اعضای درمانی خراسان‌شمالی جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: یک تیم درمانی متشکل از ۴۰ نفر از اعضای درمانی شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار، ماما و نیروهای پشتیبانی، جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۲ اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سید علی وکیلی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: به همت تیم درمانی دانشگاه و با همکاری معاونت غذا و دارو خراسان‌شمالی داروهای مورد نیاز سفر اربعین جمع‌آوری و بسته‌بندی و برای ارسال آماده شد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر، عتبات عالیات و موکب اصحاب خراسانی در تجهیز هر چه بهتر این تیم در حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه یک تیم درمانی متشکل از ۴۰ نفر از اعضای درمانی شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار، ماما و نیروهای پشتیبانی، جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۲ اعزام می‌شوند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت داروخانه‌های بیمارستانی و خصوصی سطح استان، داروهای مورد نیاز سفر اربعین را جمع‌آوری و بسته‌بندی و برای ارسال آماده شد.

وکیلی با تأکید بر اینکه اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ برای مسلمانان و آزادگان جهان است، گفت: مدیران یقینا وظیفه دارند برای خدمت‌رسانی به مردم و زایران عزیز تمام توان خود را به کار گیرند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438214

مهمترین اخبار ایران و جهان: