نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 10:04

سازش در پرونده ۲۴ میلیارد ریالی « چرداول »

رئیس حوزه قضایی شهرستان چرداول گفت: یک فقره پرونده به ارزش ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، با گذشت محکوم له، به صبح و سازش انجامید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، اسماعیل قمری رئیس حوزه قضایی شهرستان چرداول گفت: یک فقره پرونده به ارزش مالی ۲۴ میلیارد و ۳٠٠ میلیون ریال در شورای حل اختلاف شهرستان چرداول با گذشت محکوم له به صلح و سازش انجامید.

 وی در این باره افزود: با توجه به محکومیت قطعی محکوم علیه پرونده و مراجعه خواهان  جهت توقیف املاک و مزایده به شورای حل اختلاف شهرستان چرداول، پس از رایزنی و تلاش همکاران شعبه اول مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان چرداول و تشکیل جلسه با وی، خواهان از دریافت اصل طلب به میزان یک میلیارد تومان در راستای پویش "به عشق امام حسین (ع) میبخشم"  گذشت نموده و با دریافت مبلغ مابقی طلب به صورت توافق در پرداخت، رضایت بدون قید و شرط خود را از میزانی که گذشت نموده بود اعلام کرد.

قمری در ادامه ضمن تشکر از اعضاء شورای حل اختلاف چرداول گفت: گذشت به خاطر خدا والاترین خصلت انسانی است و تمام تلاش و هدف ما بعنوان خدمتگزاران مردم در دادگستری اشاعه فرهنگ گذشت و سازش می باشد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیش از ۴۹ درصد پرونده های وارد شده به شعب شوراهای حل اختلاف استان در سال گذشته منجر به صلح و سازش شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436614

مهمترین اخبار ایران و جهان: