نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 21:11

ساماندهی حوزه اشتغال همدان در دستور کار قرار دارد

‍ معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه پیگیر ایجاد و تثبیت مشاغل پایدار در استان هستیم گفت: ساماندهی حوزه اشتغال استان در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمجتبی حسینی امشب در جلسه‌ هماهنگی آغاز به کار مجمع خیرین اشتغال و کارآفرینی اظهار کرد: سامانه "کاراینجا" به عنوان پنجره واحد جستجوی شغل و ساماندهی مشاغل استان راه‌اندازی شده که به زودی در دسترس مردم استان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی حوزه اقتصاد، اشتغالزایی پایدار است که باید مورد توجه متولیان باشد گفت: حسب دستور استاندار، هدف اصلی ما در این حوزه ایجاد اشتغال پایدار و کاهش ‌نرخ بیکاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی همدان افزود: سفال، چرم و کشمش سه زنجیره ارزش فعلی استان هستند که به دنبال تکمیل عناصر و خلق ارزش افزوده بیشتر در این زنجیره‌ها و افزودن زنجیره‌های ارزش دیگر هستیم.

وی تصریح کرد: کارجویان و کارفرمایان پس از ثبت نام در این سامانه به صورت هوشمند به یکدیگر ارتباط داده می‌شوند.

حسینی با بیان اینکه نقش کاریابی‌های استان نیز در سامانه لحاظ شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد گفت: سامانه «کاراینجا» در حال دریافت فرصت‌های شغلی کارفرمایان است و در هفته آتی برای جستجوی شغل توسط کارجویان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1396114

مهمترین اخبار ایران و جهان: