نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 08:58

اولین رویداد نوآوری گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: نخستین رویداد نوآورانه در گردشگری با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در حوزه گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از حوزه‌های توسعه اولویت دار در استان کرمانشاه حوزه گردشگری است که متناسب با ظرفیت‌های و پتانسیل‌های موجود در استان توسعه پیدا نکرده و ضرورت دارد به صورت همه‌جانبه توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در راستای رسالت پارک علم و فناوری در حوزه تولید کسب و کارهای فناورانه، نخستین رویداد نوآورانه در گردشگری با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی گردشگری سلامت گردشگری مذهبی گردشگری غذا و نوشیدنی گردشگری ماجراجویانهگردشگری کشاورزی گردشگری آثار جنگ گردشگری تاریخی گردشگری مجازی و ... را در بر می‌گیرد. مخاطبین این جشنواره شامل صاحبان ایده کسب و کارهای نوپا سرمایه گذاران و فعالان در حوزه گردشگری استان بوده ضمن اینکه امکان حضور  علاقه مندان این حوزه از سراسر کشور فراهم می باشد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439314

مهمترین اخبار ایران و جهان: