نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 17:16

تلاش برای رفع تنش آبی در البرز ادامه دارد

طی نشستی که به ریاست سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز برگزار شد، نحوه خدمات رسانی به مناطقی که با قطعی آب مواجه هستند مورد پایش قرار گرفت و تلاش‌ها برای رفع این چالش ادامه دارد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، در دهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان با محوریت رفع مشکلات تأمین آب، که در سالن شهدای دولت برگزار شد، بر رفع مشکلات تأمین آب شهرستان‌های کرج و فردیس، خصوصا در مناطق محروم و آسیب پذیر با پیگیری ویژه فرمانداران ومسؤولین آبفا، برق تا پایان تقویم گرمایی سال‌جاری تاکید کرد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و وضعیت موجود و همچنین ضرورت تأمین آب با تانکرهای آبرسان به مناطق دارای تنش آب، تعمیر و بروز رسانی چاه‌های آب و ایستگاه‌های پمپاژ در بعضی از نقاط شهرستان‌های مذکور استان جهت رفع مشکلات مردم شریف از متولیان خدمت رسانی اخذ کرد.

مهرور افزود: اعضای حاضر دراین جلسه بالاخص مدیر عامل آبفا و شرکت توزیع نیروی برق گزارشی در خصوص مانیتورینگ لحظه به لحظه از مراکز دارای تنش، تامین سوخت تانکرهای آبرسان، اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، مشارکت شهرداران در واگذاری چاه‌های مورد نیاز ابفا، آبگیری مخازن، پایداری شبکه برق ارائه کنند.

وی یادآور شد: استاندار البرز حل معضل و اتخاذ تمهیداتی پیشگیرانه در راستای جلوگیری از مخاطرات است که این امر با تلاش و کوشش مدیران استان با استفاده ازظرفیت نیروی انسانی، بهره برداری کامل از تمامی تجهیزات امکانات، فناوری‌های روز و تخصیص اعتبارات فوری، قابل انجام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427414

مهمترین اخبار ایران و جهان: