نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 10:46

ثبت بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان کمک خیرین در حوزه سلامت

زنجان-سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت:  خیرین بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان کمک در حوزه سلامت استان به صورت نقدی و غیرنقدی مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیده فاطمه بشیر موسوی روز یکشنبه با اشاره به اینکه خیرین سلامت نقشی تاثیرگذار و مهم در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه دارند، بر ضرورت استفاده از مشارکت خیرین در راستای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی تاکید کرد.

وی انجام امور خیر در زمینه سلامت را کار بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و افزود: از ما مسلمانان بیشتر انتظار می‌رود در راستای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی گام برداریم.

سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر آثار معنوی خدمات مالی خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، یادآور شد: عمر چند ده ساله انسان در برابر عمر تاریخ، چشم بر هم زدن است اما خدمات خیرین سلامت و آثار و نتایج آن تا زمانی که برقرار باشد، ماندگار و جاودانه است.

وی افزود: از افتخارات این استان در رونق اقدامات خیریه همین بس که پروژه‌ خیّرساز دانشکده پزشکی که سنگ بنای دانشگاه علوم‌پزشکی و همه فعالیت‎‌های سلامت استان در زمینه‌های بهداشت، درمان، آموزش و تربیت کادر سلامت از دهه ۶۰ توسط خیر سلامت این مرز و بوم صورت گرفته است.

سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۶ پروژه خیرساز در استان زنجان در حوزه سلامت و تجهیزات درمانی اجرا شده و در دست اجرا است که شش مورد از آن تماماً خیرساز و ۲۰ مورد با مشارکت دانشگاه صورت گرفته است.

موسوی با تأکید بر توصیف استان زنجان به بهشت خیرین، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته خیرین استان بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی درحوزه سلامت به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجانادامه داد: نقش خیرین حوزه سلامت شهرستان‌ها نیز بارز و برجسته است و در ساخت، تامین و تجهیز مراکز درمانی نیز نقش به سزایی دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428214

مهمترین اخبار ایران و جهان: