نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 20:04

بیش از ۶۳ هزار شغل در خوزستان ایجاد می‌شود

استاندار خوزستان گفت: میزان تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری بیش از ۶۳ هزار شغل است که انتظار داریم دستگاه‌های مورد نظر میزان تعهد خود را هر چه سریع‌تر محقق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان امروز در نشست شورای اشتغال خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه در خوزستان آموزش فنی، قوی وجود ندارد، آموزش‌های فنی در استان باید به سمت تربیت نیروی ماهر باشد.

وی با بیان اینکه هیچ کارگر و تکنسین ماهری در دنیا بیکار نمی‌ماند افزود: صنایع بزرگ استان با راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌آموزی نسبت به جذب نیروهای مورد نیاز خود اقدام کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به ایجاد اشتغال دسته جمعی از طریق تعاونی‌ها بیان کرد: اگر تعدادی از افراد با هم جمع شوند و شرکت تعاونی راه‌اندازی کنند نه تنها درآمدزایی بیشتری خواهد داشت بلکه می‌توانند محصولات خود را تبدیل به برند کرده و در جامعه بزرگتری به فروش برسانند.

وی به اشتغال‌زایی از طریق زارعت چوب در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کارخانه زراعت چوب، علاوه بر اشتغالزایی به سرسبزی استان کمک می‌کند.

حسینی‌محراب عنوان کرد: میزان تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری بیش از ۶۳ هزار شغل است که انتظار داریم دستگاه‌های مورد نظر میزان تعهد خود را هر چه سریع‌تر محقق کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427614

مهمترین اخبار ایران و جهان: