نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 00:50

اکبری: تیم ملی والیبال ۳۷۵ جلسه تمرین برای رسیدن به قهرمانی جهان داشت

مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شاید باورتان نشود ولی برای مسابقات زیر 21 سال جهان ۳۷۵ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و این قهرمانی حاصل کار تمام اعضای فدراسیون والیبال و تیم جوانان بود.

پیمان اکبری، مدیر فنی تیم ملی والیبال مردان زیر ۲۱ سال ایران در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد کسب عنوان قهرمانی جهان اظهار داشت: قهرمانی ایران در مسابقات جوانان جهان کار بسیار بزرگی بود و بازیکنان تیم زحمت زیادی کشیدند تا به آن دست یابند.

مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: این برنامه از دو سال پیش استارت خورده بود و خوشحالم که با حمایت‌های فدراسیون توانستیم به اهداف خود و والیبال ایران دست یابیم. خداراشکر که توانستیم به قول و قرارهایی که بین خودمان و رئیس فدراسیون والیبال گذاشته بودیم جامه عمل بپوشانیم. قهرمانی در درجه اول به خاطر لطف خدا و در درجه دوم به دلیل برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی بود. امیدوارم نمایندگان ایران در تمام میادین بین‌المللی موفق باشند و دل مردم را شاد کنند و این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به رکورد تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان تصریح کرد: رکورد جالبی از خودمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به جا گذاشتیم و توانستیم بدون شکست به مدال طلا برسیم. این قهرمانی انصافاً حق بازیکنان ایران بود چون برای آن زحمات زیادی کشیده بودند. شاید باورتان نشود ولی برای مسابقات قهرمانی جهان ۳۷۵ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم.

اکبری در پایان گفت: فدراسیون والیبال مجموعه‌ای است که همه اعضای آن در حال فعالیت و تلاش هستند. این قهرمانی حاصل کار تمام اعضای فدراسیون والیبال و تیم جوانان بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1367314

مهمترین اخبار ایران و جهان: