نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 20:14

دستگیری ۷ نفر سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ بهزاد بسطامی فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی طی چند مرحله در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور توسط پلیس در سطح شهرستان ملکشاهی به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ملکشاهی در راستای تداوم اجرای این طرح و با اخذ دستور قضائی موفق شدند 7 سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی  بیان داشت: متهمان دستگیر شده به 17 فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی طی چند مرحله در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور توسط پلیس در سطح شهرستان ملکشاهی  به مرحله اجراء در آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پلیس ایلام با بکارگیری توان واحد‌های تابعه، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ایلام را اجرا کرد که مورد رضایت عموم شهروندان قرار میگیرد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1370258

مهمترین اخبار ایران و جهان: