نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 12:25

پیش بینی تردد بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران

فرماندار مهران گفت: بیش از ۱۲۰هزار نفر از ابتدای محرم به عتبات عالیات مشرف شده و پیش بینی می شود تا پایان روز عاشورا بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد نمایند.

علی عباس شفیعی فرماندار مهران ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای محرم سال جاری تاکنون با توجه به ایام منتهی به تاسوعا و عاشورا، تردد در مرز مهران  به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بیش از ۱۲۰ هزار نفر در مدت یاد شده به عتبات عالیات مشرف شده و پیش بینی می‌شود تا پایان روز عاشورا بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد نمایند.

فرماندار مهران ادامه داد: تمام امکانات و تمهیدات لازم برای تردد زائران تاسوعا و عاشورای حسینی در پایانه مرزی مهران فراهم شده است.

شفیعی خاطر نشان کرد: تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس با همکاری سازمان اتوبوس رانی شهرداری ایلام و همچنین شهرداری مهران، کار خدمات رسانی و حمل و نقل دورن شهری به زائران تاسوعا و عاشورای حسینی  را انجام خواهند داد.

به گزارش  خبرگزاری  فارس از ایلام، با توجه به حجم بالای زوار مرز بین المللی مهران، خروجی های مرز مهران دراین ایام به ۳۰ گیت افزایش می یابد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1412214

مهمترین اخبار ایران و جهان: