نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 22:51

بیرانوند: مطمئن باشید با ذوب‌آهن در آزادی بازی نمی‌کنیم/ نمی‌دانم چه چیزی را در این ورزشگاه درست کردند!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه خواست به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کند، میزبانی در ورزشگاه با شرایط موجود را نمی‌خواهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم در هفته نخست لیگ بیست‌وسوم اظهار داشت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم، بازی خیلی سختی بود. به  حسینی هم تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. آلومینیوم می‌تواند روز به روز بهتر شود. ما در نیمه اول کمی عقب کشیدیم و دیدید که آلومینیوم ما را اذیت کرد. خدا را شکر امروز سه امتیاز را در زمین خودمان گرفتیم و حالا باید برای بازی بعدی مقابل تراکتور تمرکز کنیم.

وی درباره وضعیت آمادگی خودش تصریح کرد: در پستی که من بازی می‌کنم باید بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم. خدا را شکر امروز با تمرکز بالا بازی کردم. فقط می‌خواهم چند کلمه صحبت کنم. فدراسیون فوتبال بازی‌ها را یک هفته عقب انداخت،  اگر بازی‌ها را سه هفته عقب می‌انداختند می‌توانستند یک استادیوم 100 هزار نفری درست کنند، نه اینکه خراب کنند! من نمی‌دانم چه چیزی را درست کردند، بیایند به ما بگویند.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مطمئن باشید اگر بهانه سکو‌ها را بیاورند تا هفته هشتم، نهم بازی‌های ما بدون تماشاگر انجام خواهد شد. از آقای درویش خواهش می‌کنم که بگوید ما میزبانی آزادی را نمی‌خواهیم. ما دوست داریم هواداران‌مان کنارمان باشند. بعد از آن می‌روند یکسری متمم‌ها برای قرارداد بازیکنان در می‌آورند. این کارها چیست؟ به جای این کارها استادیوم را درست کنید. از تیمی که سال گذشته سه بار قهرمان شده است، این‌طور در بازی اول استقبال می‌شود؟ بازی امروز ما با آلومینیوم هیچ فرقی با بازی‌های دوستانه‌مان با شمس آذر و پیکان نداشت.

بیرانوند افزود: آقای تاج، قربانت بروم! شما چطور به خودتان اجازه دادی که بازی اول لیگ برای تیمی که سه قهرمان آورده است را اینطور برگزار کنی؟ این چه نظم و انضباطی است؟ سؤال بعدی اینکه چرا سوپرجام را به ما نمی‌دهید؟ مطمئن باشید که ما در هفته سوم مقابل ذوب‌آهن اینجا بازی نمی‌کنیم. از آقای درویش می‌خواهم این موضوع را پیگیری کند. اصلاً ورزشگاه آزادی با چنین چمنی به درد ما نمی‌خورد. چمن استادیوم آزادی با چمن‌های خارج از تهران فرقی ندارد، بلکه بدتر هم هست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما درخواست‌مان از درویش این است که جایی بازی کنیم که هواداران‌مان باشند. ما با بازیکنان در رختکن تصمیم گرفتیم که در هفته سوم با ذوب‌آهن در آزادی بازی نکنیم، چون ما می‌خواهیم با هواداران‌مان نتیجه بگیریم. شما ببینید در نیمه دوم آلومینیوم به چه شکلی به ما فشار آورد. اگر هوادار بود می‌توانست اینطور فشار بیاورد؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1434858

مهمترین اخبار ایران و جهان: