نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 22:07

مورایس: به مدیریت ستاره‌ها عادت دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که به مدیریت بازیکنان بزرگ عادت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس پس از برتری 3 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل تراکتور تبریز در هفته اول لیگ برتر، گفت: بازی زیبایی بود. البته که فقط سپاهان  تیم خوبی نیست و تراکتور هم تیم خوب و قابل احترامی است. همانطور که در نشست خبری قبلی اشاره کردم، کنجکاو بودم ببینم لیگ چطور شروع می شود و با برد شروع شد.

وی افزود: همیشه شروع با برد خوب است. تلاش بازیکنان خیلی خوب بود. تلاش زیادی برای ارتقا و یکسری موضوعات داریم. بابت عملکرد خوبی که ارائه‌اش ساده نبود، تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان گفت: دو صحبت با هواداران دارم. بابت هواداران خوبی که داریم و این اتحاد و دلبستگی که از خودشان نشان دادند خیلی از آنها تشکر می‌کنم. ما به این موضوع (حمایت هواداران) نیاز داریم و خیلی به آن افتخار می‌کنم. دومین مسئله اینکه هنوز با بازیکنان صحبت نکرده‌ام و نمی دانم با صحبتی که انجام می‌دهم موافق هستند یا خیر اما فکر کنم موافق هستند. می‌خواهم این پیروزی را به دو خبرنگار اصفهانی که چندی پیش در تصادف جانشان را از دست دادند، تقدیم کنم.

مورایس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدیریت ستاره‌های سپاهان را سخت قلمداد کرد، گفت: به مدیریت چنین بازیکنانی عادت دارم. خوشحالم که اسم ستاره را آوردید و این حقیقت است. آنها ستاره‌های من هستند ولی اگر به سوابقم در تیم‌هایی قبلاً در آنها کار کردم، بازگردید درباره بازیکنان بزرگی که مدیریت می‌کردم چیزی نیست که بخواهم صحبت کنم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: فکر می‌کنم  همه چیز  در تیم به کیفیت یک رهبر باز می‌گردد که اجازه بدهد که رهبری کند. ما همه انسانیم و مربی باید یک مربی رهبر باشد و بتواند تیم را مدیریت کند. مسئله دیگر این است که  بازیکنان فوق العاده خوبی داریم.  همیشه ساده نیست که بخواهیم اینها را مدیریت یا کنترل کنیم ولی  قرار است خودشان کار ما را ساده‌تر می‌کنند.

مورایس تصریح کرد: بازیکنانی را که جذب می‌کنیم  تنها به خاطر کیفیت‌شان نیست بلکه به عنوان یک شخصیت با آنها کار می‌کنیم. آنها از نظر شخصیتی فوق العاده‌ هستند. البته  همه انسانیم و فکر می‌کنم خیلی خوشحالم در کنار شما و اینجا هستم که بتوانم کمک کنم.

 

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1436314

مهمترین اخبار ایران و جهان: