نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 23:02

عقب‌نشینی در جنگ رسانه‌ای ممنوع است

اهواز- معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان به جنگ رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ما در خط مقدم این جنگ هستیم و عقب‌نشینی نیز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی ساری عصر امروز یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت استان خوزستان که به همت سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، به جنگ رسانه‌ای دشمنان اشاره و اظهار کرد: هم‌اکنون ما در خط مقدم این جنگ هستیم و عقب‌نشینی نیز ممنوع است.

وی با بیان اینکه بزرگترین آسیب وارد شده به کشور در زمان کرونا بود، گفت: چنین آسیبی در هیچ جای جهان رخ نداد و این آسیب تعطیلی کامل آموزش و پرورش بود زیرا دشمن از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کرد و از طریق فضای مجازی توانسته بود در زمینه‌های آموزش، تعلیم و تربیت، سرگرمی، بازی و… افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان بر اخلاق، خلق‌وخو و روحیات آنان اثر بگذارد.

سرهنگ ساری با بیان اینکه دشمن فهمیده است که ضعف ما در مسائل فرهنگی و کارهای تربیتی است، گفت: این از بزرگترین معضلات است چراکه هم‌اکنون بزرگترین معضلی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، این است که فرزندانمان در فضایی تعریف شده توسط دشمنان فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه کشور ما پنج نیروی اصلی دارد، توضیح داد: این نیروها نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوافضا، نیروی قدس و نیروی مقاومت هستند و هم‌اکنون توجه به نیروی مقاومت مهم است.

سرهنگ ساری گفت: وقتی ما در نیروی زمینی عقب‌نشینی می‌کنیم، ممکن است دشمنان بتوانند تعداد انگشت‌شماری تانک را از ما منهدم کنند اما در نیروی مقاومت وقتی که عقب‌نشینی می‌کنیم یعنی رسانه را از گرفته و خنثی کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440714

مهمترین اخبار ایران و جهان: