نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 21:14

راهبرد دشمن ناامیدسازی مردم و نادیده گرفتن خدمات دولت است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن سرمایه‌گذاری سنگینی در حوزه رسانه کرده است و از آن به عنوان ابزار جنگی استفاده می‌کند، گفت: یکی از راهبردهای دشمن ناامیدسازی مردم و نادیده انگاشتن خدمات دولت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در سومین مجمع عمومی روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن سرمایه‌گذاری سنگینی در حوزه رسانه کرده است و از آن به عنوان ابزار جنگی استفاده می‌کند، گفت: یکی از راهبردهای دشمن ناامیدسازی مردم و نادیده انگاشتن خدمات دولت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن به دنبال آن است که مردم را ناامید و مشارکت در انتخابات را کم‌رونق کند اما مردم ایران همواره برخلاف برنامه‌های دشمن رفتار کرده‌اند و بی‌شک با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای روابط‌عمومی‌ وظایف پرزحمت و سنگینی دارند و از این رو باید تلاش کنند در این جنگ نابرابر امیدآفرینی کنند، افزود: مواجهه ایجابی دولت و حاکمیت با فضای مجازی فرصت مناسبی برای کنشگری دلسوزانه است و باید این را غنیمت شمرد و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

حیدری اضافه کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز به رسانه است چرا که در این بین دشمن جنگ رسانه‌ای به راه انداخته است و همواره از کاه کوه می‌سازد.

وی بیان کرد: برای از کارانداختن رسانه‌های دشمن باید امیدآفرینی کرد و روایت‌گر اول رسانه‌ها باید روابط‌عمومی‌ها باشند و به ارائه تولیدات رسانه‌ای جذاب، به روز و اثرگذار بپردازند.

حیدری با بیان اینکه برای اقناع‌سازی باید به یک درک مشترک رسید و از جزیره‌ای عمل‌کردن پرهیز کرد، گفت: مشکلاتی هم در کشور وجود دارد که مسئولان با در پیش گرفتن روش‌های مدیریتی صحیح در پی حل آن‌ها هستند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440658

مهمترین اخبار ایران و جهان: