نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 20:06

۲۵ نفر در جاده آشخانه به جنگل گلستان جان باختند

بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: تصادفات جاده آشخانه به جنگل گلستان طی سال جاری جان ۲۵ نفر از هم وطنان را گرفته است.

سرهنگ مهدی مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوالی ساعت ۷ صبح یک شنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محور چمن بید- جنگل گلستان، بلافاصله تیم گشت انتظامی بخش سملقان و پلیس راه به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه این حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۹ این محور به وقوع پیوسته بود، افزود: متأسفانه در این رابطه یک نفر کشته و ۴ نفر نیز به شدت مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ مهران فر بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای، بی احتیاطی از جانب راننده پراید به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

مهران فر گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۱۷ مورد تصادف منجر به فوت در محور جاده‌ی آشخانه به جنگل گلستان به وقوع پیوسته است که متأسفانه ۲۵ نفر از هموطنان در این تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440514

مهمترین اخبار ایران و جهان: