نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 17:11

چالش عضو تیم ملی برای دریافت یک ویلچر!

عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران گفت: برای خرید یک ویلچر چندین ماه است که در تلاش هستم اما تاکنون خبری از دریافت ویلچر نیست.

علی سیفی در گفت وگو با خبرنگار فارس درمشهد اظهار کرد: حدود ۶ ماه گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان را به حساب یکی از شرکت ها واریز کردم که به بنده ویلچر تحویل دهند.

وی افزود: طبق قراردادی که برای بنده ارسال کرده بودند قرار بر این شد که ویلچر را بعد از یک ماه تحویل دهند اما متاسفانه بعد از گذشت ۶ ماه این اتفاق رخ نداد و بعد از بدقولی، با این شرکت تماس گرفتم که اعلام کردند تعدادی از مدارک شما ایراد دارد و باید آن را اصلاح کنید.

عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران ادامه داد: بعد از تماس بنده با این شرکت، مدارک را اصلاح و مجدد ارسال کردم، اما شرکت اعلام کرد که مدارک ارسال شده شما به همراه مدارک ضامن، کیفیت لازم را ندارند. از زمان ثبت برای خرید ویلچر تاکنون ۶ ماه گذشته و بعد از این مدت، تصمیم گرفتم با شرکت تماس بگیرم و اعلام کنم اگر ویلچر را تحویل نمی دهید خرید را کنسل کنم.

عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران گفت: شرکت اعلام کرده یک ماه اجازه دهید و ما با یک صندوق جدید قرارداد بستیم که ویلچر را از آن طریق برای شما ارسال کنیم. اما باز هم این شرکت بدقولی کرده و ویلچر را ارسال نکرده است. بعد از این که تصمیم گرفتم در فضای مجازی، پیام گلایه آمیزی به اشتراک بگذارم شرکت مذکور شاکی شده است که چرا گلایه می کنید!

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434314

مهمترین اخبار ایران و جهان: