نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 22:22

خرید جدید منچستریونایتد هنوز نیامده زیر فشار رفت!

رسانه انگلیسی به انتقاد شیاطین سرخ به خاطر خرید مهاجم دانمارکی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه منچستریونایتد با آتالانتا برای خرید «راسموس هویلوند» با مبلغ 60 میلیون پوند به توافق رسید.

این بازیکن قرار است در خط حمله شیاطین سرخ بازی کند؛ جایی که رسانه‌ها انتظار داشتند با جذب هری کین پر شود.

سایت گل انگلیسی به انتقاد از منش تن‌هاگ و باشگاه منچستریونایتد پرداخت و چنین هزینه‌ای برای مهاجم 20 ساله دانمارکی را احمقانه و خنده‌دار توصیف کرد.

مارک دویل، خبرنگار انگلیسی نوشت: باز هم یک پول بادآورده دیگر برای یکی از بزرگترین قهرمانان فوتبال جهان. هویلوند تابستان گذشته با 17 میلیون یورو به برگامو آمد ولی حالا با 3 برابر قیمت در حال رسیدن به اولدترافورد است.

وی ادامه داد: در دنیای ایده‌آل، منچستریونایتد می‌توانست برای خرید مهاجم صبر کند به مانند کاری که با آماد دیالو در چند سال گذشته انجام داد ولی اکنون تصمیم گرفت تا یک پیشنهاد بزرگ برای جذب مهاجمی اثبات‌نشده ارائه دهد.

خبرنگار سایت گل مدعی شد که منچستریونایتد یک ریسک بزرگ انجام داده با اینکه مهاجم دانمارکی استعداد خوبی دارد ولی به هیچ وجه به مانند ارلینگ هالند نیست.

دویل نوشت: ستاره نروژی منچسترسیتی اکنون یک گلزن تمام عیار است ولی آیا هویلوند می تواند شماره 9 خوبی برای منچستریونایتد باشد؟ آیا او می‌تواند به مهاجم اصلی تیمی بزرگ مثل یونایتد بدل شود؟ شک دارم! ما داریم در خصوص مهاجمی صحبت می‌کنیم که فصل گذشته در سری‌آ ایتالیا تنها 9 گل به ثمر رساند. به نظرم چنین قیمیتی برای این بازیکن آن هم در چنین پنجره نقل و انتقالاتی مضحک و خنده‌دار است.

شیاطین سرخ در تابستان کنونی تاکنون آندری اونانا و میسون مونت را خریداری کرده که گفته می‌شود مجموعاً 105 میلیون پوند هزینه برداشته است. با خرید هویلوند، منچستریونایتد نزدیک به 165 میلیون پوند هزینه خواهد کرد.

سایت گل چند روز پیش در گزارشی نیز مدعی شد که تن‌هاگ برای رقابت با گواردیولا نیازمند مهاجم بهتری است. آنها باید «هری کین» را خریداری کنند. بازیکنی که به نظر می رسد راهی بایرن مونیخ خواهد شد. (اینجا بخوانید)

به گزارش فارس، پیش از سایت گل نیز، سایت معروف بلیچر ریپورت به انتقاد از خرید هویلوند پرداخت و او را بدلِ هالند نامید. (اینجا بخوانید)

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420658

مهمترین اخبار ایران و جهان: