نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 16:40

کارگروه کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی لایحه ارتقای امنیت بانوان تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، در زمان بررسی لایحه ارتقای امنیت بانوان در کمیسیون اجتماعی حضور داشته باشند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز(یکشنبه، 20 فروردین) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز لایحه ارتقای امنیت بانوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ایراداتی که به جزئیات لایحه ارتقای امنیت بانوان وارد دانسته شده،‌ تصمیم بر این شده تا علاوه بر کمیسیون اجتماعی، چهار کمیسیون دیگر مجلس یعنی کمیسیون‌های فرهنگی، قضایی، آموزش و بهداشت این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در بحث ارتقای امنیت بانوان بر این نکته تأکید دارند که در کنار ارتقای امنیت بانوان باید رکن رکین خانواده نیز مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که این دو در کنار هم معنا دارند و ارتقای امنیت بانوان با توجه بر تأکید و توجه بر بنیان خانواده محقق می‌شود.

راستینه خاطرنشان کرد: در جلسه امروز، کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون فرهنگی نیز تشکیل شده تا در زمان بررسی لایحه ارتقای امنیت بانوان در کمیسیون اجتماعی، در این کمیسیون حضور داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138458

مهمترین اخبار ایران و جهان: