نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 09:36

رشد تولید نیازمند ارتقای سرمایه گذاری است

ساری-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران رشد تولید را در استان مستلزم افزایش سرمایه گذاری و ارتقای بهره‌وری دانست.

حسن خیریان پور در گفتگو با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زیادی در غرب مازندران وجود دارد با اشاره به نامگذاری سال جدید برای تحقق رشد اقتصادی افزود: باید دو اقدام از جمله رشد سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری صورت گیرد.
وی با اشاره به برگزاری هفته همایش سرمایه گذاری اقتصادی طی سال گذشته در استان مازندران ادامه داد: این همایش در شهرستان‌های غرب مازندران از جمله تنکابن، عباس آباد، رامسر، نوشهر، کلاردشت و چالوس نیز برگزار شده است.
وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار در حوزه‌های گردشگری صنعت پیگیری می‌کنیم ادامه داد: از هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی, صنعت و توسعه صادرات در منطقه استقبال خواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران فعال کردن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته را از جمله اقدامات بیان کرد و یادآور شد تولید باید در حوزه گره‌گشایی و بستر سازی و رفع موانع تولید گام برداریم.
خیریان پور تصریح کر: بروکراسی‌های اداری و گرانی زمین از جمله موانع فراروی رشد اقتصادی به شمار می‌رود و با توجه به اینکه ارزش زمین در استان‌مازندران با سایر استان‌ها متفاوت است درجه زمین‌های استان یک محسوب می‌شود از این روز صدور مجوزها باید با دقت صورت بگیرد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1158814

مهمترین اخبار ایران و جهان: