نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 09:55

کمک مومنانه| آغاز توزیع بیش از ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کوهبنان

همزمان با هفته اکرام و اطعام نیازمندان به‌همت بنیاد علوی و نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان کوهبنان ۱۱۷۵ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، به‌همت بنیاد علوی و نهاد آبادانی و‌ پیشرفت کوهبنان امروز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» با توزیع ۱۱۷۵ بسته معیشتی با حضور جمعی از مسؤولان در تکیه شهید روح الامینی آغاز شد.

 در حاشیه این مراسم فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه یکی از اقدامات بزرگی بود که توسط بسیجیان و مردم با مساعدت خیران در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری در ایام کرونا در کشور صورت پذیرفت.

 وی ادامه داد: حرکت عظیم مردمی در دوران کرونا در کمک به قشر نیازمند و آسیب‌پذیر اتفاقی انسان دوستانه و ارزشمند بود که در هیچ نقطه‌ای از جهان رخ نداد.

مجید توکلی افزود: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به کوهبنان و برگزاری جلسه شورای اداری با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ۱۶ مصوبه داشتیم که تعدادی از آنها اجرایی شده و تعدادی هم در حال پیگیری است.

 وی ابراز داشت:یکی از مصوبات اهدای پنج‌هزار سبد کالا به نیازمندان و خانواده‌های هدف در شهرستان بود که تاکنون بیش از دو هزار سبد کالا توسط بنیاد علوی و نهاد آبادانی و پیشرفت در شهرستان توزیع شده است.

 وی گفت: اهدای کمک‌های مومنانه در آینده نیز ادامه دارد.

در ادامه دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان گفت: مرحله دوم کمک‌های مومنانه بنیاد علوی در سال جاری با توزیع ۱۱۷۵ بسته معیشتی به ارزش ریالی یک‌میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های شناسایی شده توسط ائمه جماعت مساجد، خیریه‌ها، مرکز نیکوکاری که از نظر شرایط مالی نیاز به حمایت دارند توزیع خواهد شد.

 سید حسین روح‌الامینی خاطر نشان کرد: در این مرحله سبد معیشتی۱۲ قلمی شامل برنج ده کیلویی، روغن، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات، سویا و خرما بین جامعه هدف در شهرستان و بخش طغرالجرد توزیع می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1120514

مهمترین اخبار ایران و جهان: